Ar žirgų lenktynės pasenusios? Kaip japonų jaunimas nusisuka nuo lošimų
Ar žirgų lenktynės pasenusios? Kaip japonų jaunimas nusisuka nuo lošimų
Anksčiau „Pachinko“ ir žirgų lenktynės buvo populiarios Japonijoje, o azartiniai žaidimai patiko daugeliui žmonių. Tačiau per pastaruosius kelerius metus lošimų pobūdis Japonijoje smarkiai keitėsi, o lošimų pramonei grasino jaunų žmonių nesidomėjimas lošimais. Taigi, kaip pasikeitė žirgų lenktynių būklė Japonijoje per pastaruosius kelerius metus?
Šiame straipsnyje paaiškinama dabartinė žirgų lenktynių pramonės padėtis ir sustabdyto populiarumo priežastys.
Jaunimo, besinaudojančio žirgų lenktynėmis, skaičiaus mažėjimas
Anksčiau žirgų lenktynės buvo viena populiariausių lošimų formų Japonijoje. Didelės lenktynės, tokios kaip „Arima Kinen“ ir „Japan Derby“, buvo plačiai nušviestos laikraščiuose ir televizijoje, pritraukiant daug dėmesio. Tačiau Japonijos lenktynių asociacijos (JRA) pardavimai mažėjo nuo 1997 m. Kitaip tariant, žirgų lenktynių pramonė kaip visuma mažėjo.
Taigi kodėl žirgų lenktynių pramonė taip mažėjo? Viena iš priežasčių yra tai, kad gerbėjai sensta.
Dešimtajame dešimtmetyje, kai žirgų lenktynių pramonė klestėjo, žirgų lenktynėmis mėgavosi daugiausia 30–50 metų žmonės. Tačiau šiems žmonėms dabar yra penkiasdešimt ir šešiasdešimt ar daugiau, o jų galimybės naudotis žirgų lenktynėmis mažėja. Kitaip tariant, daugelis žmonių, kurie anksčiau mėgavosi žirgų lenktynėmis, dabar sustojo, ir tai yra priežastis, kodėl žirgų lenktynių pramonė mažėja.
Antra, trūksta jaunimo susidomėjimo. Nuvykę į hipodromą pastebėsite, kad pagrindinė auditorija yra vyresni, 50 metų ir vyresni žmonės, ir beveik nematote jaunų žmonių.
Šiuo metu lošimai Japonijoje turi labai neigiamą įvaizdį. Lošimų įvaizdis kaip būdas įsiskolinti ar prarasti daug pinigų yra priežastis, kodėl jaunimas šiais laikais nėra labai aktyvus.
Štai kodėl jaunimas visiškai nesidomi žirgų lenktynėmis. Todėl visiškai nėra naujų vartotojų, o tai reiškia, kad žirgų lenktynių populiacija mažėja ir visai nedidėja. Be to, jaunimas šiais laikais nežino, kaip buvo burbulų eroje, todėl jie labai nusiteikę savo pinigų atžvilgiu. Todėl atsižvelgiant į tikimybę laimėti žirgų lenktynėse ir faktines su tuo susijusias išlaidas, galima sakyti, kad daugelis jaunų žmonių nusprendžia nežaisti.
Siekdama įveikti šią situaciją, JRA pasiūlė įvairių priemonių. Vienas iš jų yra populiarių aktorių ir aktorių naudojimas. JRA bando pritraukti jaunų žmonių dėmesį, naudodamasi savo reklamose jaunų žmonių pamėgtomis įžymybėmis, tokiomis kaip Tori Matsuzaka, Yuya Yagira, Mitsuki Takahata ir Taho Tsuchiya. Jie taip pat bando padidinti jaunų žirgų lenktynių gerbėjų skaičių, vadindami žirgų lenktynes mėgstančias moteris „UMAJO“.
Tačiau nė viena iš šių pastangų neturėjo reikšmingo poveikio, ir vargu ar žirgų lenktynių pramonė matys tokio pat jaudulio kaip anksčiau.
Įvairių pramogų, išskyrus žirgų lenktynes
Viena iš priežasčių, kodėl jaunimas nesidomi žirgų lenktynėmis ir kitomis lošimo formomis, yra pramogų įvairovė. Šiais laikais įprasta turėti išmanųjį telefoną, o jaunimas gali lengvai mėgautis žaidimų programomis iš savo išmaniųjų telefonų.
Be to, populiarėjo tokios vaizdo platinimo svetainės kaip „YouTube“ ir „Netflix“, leidžiančios žmonėms bet kuriuo metu mėgautis vaizdo įrašais, filmais ir dramomis iš savo išmaniųjų telefonų.
Taip paįvairinant pramogas, nereikia rinktis azartinių lošimų kaip pramogų formos, o žmonės sugeba daugiau laiko praleisti namuose.
Be to, internetiniai kazino neseniai pasirodė kaip nauja lošimų forma. Internetinius kazino lengva žaisti iš namų kompiuterio ar išmaniojo telefono. O jei galite laimėti kazino žaidimuose, iš tikrųjų galite užsidirbti pinigų.
Per pastaruosius kelerius metus internetinių kazino, kurį galima įsigyti iš Japonijos, skaičius išaugo, pavyzdžiui, „GGBET“, „Vulkan Vegas“ ir „Tsars“. Šių internetinių kazino reputaciją galima rasti apžvalgų svetainėse, tokiose kaip onlinecasinos.lt.
Be to, kartu su internetiniais kazino vis labiau paklausa yra ir sporto lažybos. Sporto lažybos leidžia jums statyti lažybas visame pasaulyje. Vis daugiau sportinių lažybų svetainių taip pat siūlo japonų žirgų lenktynes, todėl jūs galite mėgautis žirgų lenktynėmis patogiai savo namuose, nereikalaudami hipodromo.
Tokiu būdu neseniai gimė naujas azartinių žaidimų žanras, kuris vis labiau domina žirgų lenktynėmis. Kadangi internetiniai lošimai pastaraisiais metais tapo pagrindiniu, vis dažniau mėgaujamasi žirgų lenktynėmis internetu, užuot važiavus į hipodromą kaip ir anksčiau.
Ši tendencija išliks ir ateityje, o žirgų lenktynių pramonė ir toliau susidurs su sunkia situacija. Nekantriai laukiu, kokie pokyčiai bus daromi ateityje, norint įveikti šią situaciją.